تیر 98 - فروشگاه هرمزکالا
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نخ دندان آبی واترجت powerfloss

دوشنبه 98/4/31
7:35 صبح
عرفان هاشمی

نخ دندان آبی واترجت powerfloss

قیمت : 65,000  تومان
  خرید پستی

نخ دندان آبی واترجت powerfloss

 

مسواک زدن یک روش مؤثر برای از بین بردن پلاک مواد غذایی از سطح دندان‌ها است. با این حال، با این روش نمی‌توانید از شر مواد غذایی که در بین دندان‌ها و یا زیر لثه گیر کرده است، خلاص شوید. استفاده از نخ دندان بهترین راه برای خارج کردن مواد غذایی از بین دندانهاست، ولی راه حل دیگری نیز وجود دارد و آن استفاده از واترجت یا نخ دندان آبی power floss است.

 

 

این واترجت که به عنوان نخ دندان آبی شناخته می‌شود، با نخ دندان معمولی متفاوت است.نخ دندان آبی power floss  با بهره‌گیری از یک ماشین خاص جریان آب را به دهان و لثه هدایت می‌کند و به جای خراش دادن دندان برای حذف پلاک، با استفاده از فشار آب باعث ماساژ لثه و از بین بردن غذاها از لای دندان‌ها می‌شود.

 

 

نخ دندان آبی یا واترجت powerfloss مزایای زیادی دارد. استفاده از آن بسیار آسان است، به ویژه برای افرادی که ارتودنسی کرده‌اند یا افرادی که دندان مصنوعی دائمی یا موقت دارند. همچنین ماساژ واترجت باعث بهبود لثه‌ می‌شود و می‌تواند به مناطقی دسترسی پیدا کند که دسترسی به آن‌ها با نخ دندان مشکل است و بر خلاف نخ دندان خراشیدگی و خونریزی بر لثه ایجاد نمیکند.

 

 

این دستگاه مانند یک نخ دندان عمل می کند و در کمترین زمان بین دندان های شما را جرم گیری می کند و باعث می شود که دندان هایتان سفید و زیبا باقی بمانند. نخ دندان power Floss از طریق فشار آب می تواند پلاک، مواد غذایی و سایر مواد را از دندان ها و لثه هایتان حتی بهتر از نخ دندان حذف کند و دیگر نیازی به تلف کردن وقت برای نخ دندان کشیدن ندارید، پس توصیه ما به شما دستگاه Power Floss Water Jet می باشد.

 

 

این دستگاه با فشار آب قوی ای که دارد می تواند تمام ذرات را از لای دندان ها و لثه هایتان خارج سازد. شما می توانید مخزن دستگاه Power Floss Water Jet را با آب یا بجای آب از دهانشویه پر کنید تا خیلی بهتر دندان هایتان را پاکسازی کند. این دستگاه می تواند برای همه افراد در هر رده سنی ای استفاده شود. مهم نیست شما در چه مرحله ای از وضعیت دندانپزشکیتان قرار دارید، این دستگاه می تواند به شما کمک کند تا برای مراجعات بعدیتان پزشکتان را سورپرایز کنید.

 

قیمت این محصول 65000 تومان



قیمت : 65,000  تومان
  خرید پستی


چراغ رومیزی شارژی LED

دوشنبه 98/4/31
7:32 صبح
عرفان هاشمی
چراغ رومیزی شارژی LED

چراغ رومیزی شارژی LED

چراغ رومیزی شارژی Top well دارای خصوصیات جالب با ظاهری متفاوت و زیباست.بدنه این چراغ به صورت FLEXIBLE طراحی شده است و به راحتی می توانید با تغییرات، زاویه مورد نظر خود را تنظیم نمایید.این چراغ تاشو و قابل حمل می باشد و دارای 270 درجه چرخش به راست است.

 

نور آن از نوع LED و به رنگ مهتابی رنگ است که با دکمه لمسی روی پایه روشن و خاموش می شود و با نگه داشتن همین دکمه به صورت طولانی تر می توانید میزان نور را کاهش و یا افزایش دهید.

 

با اتصال سیم همراه به آن می توانید باتری 1200 میلی آمپری آن را شارژ نمایید و بعد بدون سیم و به راحتی مورد استفاده قرار دهید.در قسمت کف پایه، محل هایی در نظر گرفته شده است تا شما بتوانید این چراغ را بر روی دیوار هم نصب نمایید.

 

اگر به مدت طولانی مورد استفاده قرار نمی دهید، چراغ را به وسیله دکمه پشت چراغ، خاموش نمایید.همچنین اگر هر از گاهی از چراغ استفاده میکنید آن را 3 ماه یکبار شارژ کنید زیرا باعث کاهش عمر باتری میشود.

 

 

برای جلوگیری از سوختن لامپ یا برخی قطعات داخلی لطفا هنگام روشن بودن چراغ آن را به برق متصل نکید.همچنین در هنگام شارژ چراغ را دور از مواد مشتعله و منفجره نگه دارید.

مدت شارژ باتری 8 ساعت می باشد و مدت استفاده از چراغ 5 ساعت با نور ملایم و 2.5 ساعت با تابش نور زیاد بطور مداوم میباشد.

قیمت این محصول 60000تومان

 

قیمت : 60,000  تومان
  خرید پستی




خرید شلوار 4جیب کتان Damon مدل 10186

جمعه 98/4/28
6:19 عصر
عرفان هاشمی

خرید شلوار 4جیب کتان Damon مدل 10186

شلوار کتان Damon مدل 10186 


قیمت محصول : 119,000 تومان

برند : دامون


 

ویژگی های کلیدی :

 جنس : کتان

 قد شلوار: 105Cm تمامی سایزها

 دور باسن : سایز 31 : 86-84 Cm / سایز 32 : 92Cm / سایز 33 : 96Cm / سایز 34 : 100Cm

 دور کمر : سایز 31 : 70-68 Cm / سایز 32 : 74Cm / سایز 33 : 78Cm / سایز 34 : 80Cm

 دارای 4 عدد جیب

 در چهار سایز 31 ، 32 ، 33 ، 34

 

بهترین قیمت کالا در دایان شاپ با تخفیف ویژه

برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.



ساندویچ ساز Toast Tite

پنج شنبه 98/4/27
9:43 صبح
عرفان هاشمی

قیمت : 45,000  تومان
  خرید پستی

تا حالا حتما همه‌ شما دوستان از انواع ساندویچ‌سازهای برقی استفاده کردید ،اما سبز گستر امروز مدل جدید ساندویچ ساز Toast Tite با طراحی جدید رو به شما عزیزان معرفی میکنه که بدون نیاز به برق و باطری ، به راحتی میتونید روی شعله گاز یا زغال ساندویچ خودتون رو آماده کنید.دسته‌های این محصول از جنس پلاستیکه و مانع داغ شدن و سوختن دست میشه و دارای کارکرد بسیار آسون و راحتیه و در زمانی سریع اماده میشه. 

http://www.takshop91.biz/uploads/1715_1430998831.jpg

ویژگی دیگه این محصول اینه که شما می‌تونید اونو به راحتی همراه خودتون به پیکنیک، کوهنوردی و... ببرید و روی شعله قرار بدید و از تفریحتون لذت ببرید چرا که فضای کمی رو اشغال می کنه و حمل آسونی داره.

این محصول همچنین  دارای پکیجینگ کادویی هستش و میتونه انتخاب خوبی برای هدیه باشه!

http://www.takshop91.biz/uploads/1715_1430996908.jpg

خـرید پستی >> قیمت فقـط : 45000تـومان 

این محصول واسه کسانی که کودکان مدرسه ایی دارند می تونه خیلی کار آمد باشه.فقط کافیه 2 یک تکه نان رو در کف ساندویچ ساز قرار داده .بعد مخلفات ساندویچ رو بر روی نان قرار داده و تکه بالایی نان رو بر روی مخلفات قرار بدیم.در آخر درب ساندویچ ساز رو ببندیم و چند دقیقه ساندویچ ساز رو بر روی گاز نگه داریم تا ساندویچ منحصر به فرد فرزندتون آماده بشه

http://www.takshop91.biz/uploads/1715_1430998728.jpg

مشخصات محصول :

  • ساندویچ‌ ساز
  • برند : Toast tite
  • مدل : Bk 14001
  • جنس: استیل
  • کارکردی آسان
  • پخت از طریق شعله گاز و زغال
  • طول ساندویچ ساز: 38cm
  • قطر ساندویچ ساز: 11cm
  • دسته پلاستیکی
  • بدون نیاز به برق و باطری
  • طراحی متفاوت
  • پخت در زمان سریع
  • حمل آسان
  • قابل استفاده در مسافرت، کمپینگ ، کوه و ...
  • دارای پکیجینگ کادویی

 

http://www.takshop91.biz/uploads/1715_1430997814.jpghttp://www.takshop91.biz/uploads/1715_1430997821.jpg

 

خـرید پستی >> قیمت فقـط :45000تـومان



قیمت : 45,000  تومان
  خرید پستی


قهوه ساز دو نفره فلورا Flavia

پنج شنبه 98/4/27
9:40 صبح
عرفان هاشمی
قهوه ساز دو نفره فلورا Flavia
قیمت : 250,000  تومان
  خرید پستی
قهوه ساز دو نفره فلورا Flavia

کاملا سالم و پر قدرت 
دارای دو فنجان سرامیکی 
برقی 
آماده شدن قهوه در عرض چند دقیقه

 این قهوه ساز دارای مخزنی به ظرفیت 240 میلی لیتر می باشد که با این مقدار می توان به اندازه دو فنجان قهوه تهیه نمود. کم حجم بودن دستگاه آن را مناسب برای محیط های اداری نیز نموده است. قهوه ساز فلورا دارای دو فیلتر قهوه می باشد که داخل هم قرار گرفته اند و مانع از ورود دانه های درشت قهوه به داخل فنجان ها می شوند.جنس یکی از فیلتر ها توری و دیگری پلاستیکی می باشد. پودر قهوه داخل فیلتر توری ریخته می شود



دارای دو فنجان سرامیکی مخصوص قهوه
قدرت 400 وات
فیلتر دائم

 به همراه دو عدد فنجان زیبا

- با طراحی زیبا و بسیار کم جا

 ترکیبی از دو رنگ سفید و مشکی

 قابلیت شستشوی آسان



قهوه جوشها انواع مختلفی دارند که در حجم های مختلف ( تعداد فنجان های مختلف)، تولید شده اند و استفاده از آنها بسیار آسان است.در این نوع قهوه جوش ها، آب به آهستگی روی سبد فیلتردار حاوی قهوه آسیاب شده چکه می کند و بعد از نفوذ در قهوه از قسمت پایین درون فنجان یا قوری ریخته می شود . در این نوع قهوه سازها نیازی نیست که آب از قبل جوشانده شود. قهوه جوش های دارای فیلتر معمولاً دارای قوری ترموستات دار و صفحه گرم نگهدارنده برای گرم نگهداشتن قهوه می باشند.

این نوع قهوه جوش ها یا فیلتر کاغذی و با فیلتر دائمی کار می کنند . فیلترهای دائمی مقرون به صرفه تر بوده و هزینه کمتری دارند ، ولی بعد از استفاده باید برای برطرف کردن کثیفی شسته شوند. فیلترهای کاغذی بهداشتی تر هستد و بعد از استفاده به راحتی می توان آنها را عوض کرد.

قهوه جوش ها به این طریق کار می کنند که، قهوه آسیاب شده درون محفظه ایی در بالا قرار گرفته و آب در محفظه مخصوص ریخته می شود . اول آب جوشیده شده و از طریق لوله عمودی تحت فشار از بالا و اطراف فیلتر عبور می کند، قهوه دم کشیده از قسمت پایین درون قوری ریخته مشود و تفاله قهوه درون فیلتر باقی می ماند. نشانگر شیشه ای در بالای دستگاه وجود دارد که می توانید میزان تیرگی قهوه ای که تهیه می شود را ببینید. قهوه جوش ها برای افرادی که می خواهند قهوه ای با غلظت ها و شدت های مختلف تهیه کنند ایده آل است،

قهوه ساز فلورا Flora  با توان 450 وات دستگاهی کوچک و جمع و جور می باشد که امکان تهیه قهوه ای خوش عطر و خوش طعم را در کمترین زمان ممکن فراهم می کند. این قهوه ساز دارای مخزنی به ظرفیت 240 میلی لیتر می باشد که با این مقدار می توان به اندازه دو فنجان قهوه تهیه نمود. کم حجم بودن دستگاه آن را مناسب برای محیط های اداری نیز نموده است. قهوه ساز فلورا دارای دو فیلتر قهوه می باشد که داخل هم قرار گرفته اند و مانع از ورود دانه های درشت قهوه به داخل فنجان ها می شوند. جنس یکی از فیلتر ها توری و دیگری پلاستیکی می باشد. پودر قهوه داخل فیلتر توری ریخته می شود. فیلترها قابل جدا شدن از بدنه می باشند و می توان آن ها را با آب شستشو نمود. قهوه ساز فلورا دارای دو دهانه خروجی است که امکان آماده کردن همزمان دو فنجان قهوه را فراهم می کند. همراه دستگاه دو عدد فنجان زیبا ارائه شده اند که در زیر دهانه خروجی قرار می گیرند تا قهوه پس از آماده شدن بلافاصله داخل فنجان ها بریزد. دکمه روشن/ خاموش دستگاه بر روی بدنه تعبیه شده است. با فشار دادن این دکمه، چراغ نشان گر روشن می شود و دستگاه مراحل آماده سازی قهوه را آغاز می کند. از این دستگاه می توان به تنهایی جهت تهیه آب جوش نیز استفاده نمود. در این صورت کافی است فقط مخزن را از آب پر نموده و داخل مخزن قهوه چیزی افزوده نگردد. پس از روشن شدن دستگاه آب شروع به گرم شدن می کند و پس از جوش آمدن از طریق دهانه خروجی وارد فنجان ها می شود. حال با قرار دادن چای کیسه ای می توان دو فنجان چای داغ و خوش عطر آماده نمود.

 



 

قهوه ساز دو نفره فلورا Flovia مدل fl-200 با توان 400 وات دستگاهی کوچک و جمع و جور می باشد که امکان تهیه قهوه ای خوش عطر و خوش طعم را در کمترین زمان ممکن فراهم می کند.این قهوه ساز دارای دو فنجان سرامیکی میباشد و دارای مخزنی به ظرفیت 240 میلی لیتر می باشد که با این مقدار می توان به اندازه دو فنجان قهوه تهیه نمود.کم حجم بودن دستگاه آن را مناسب برای محیط های اداری نیز نموده است.

 قهوه ساز فلورا دارای دو فیلتر قهوه می باشد که داخل هم قرار گرفته اند و مانع از ورود دانه های درشت قهوه به داخل فنجان ها می شوند.جنس یکی از فیلتر ها توری و دیگری پلاستیکی می باشد. پودر قهوه داخل فیلتر توری ریخته می شود.فیلترها قابل جدا شدن از بدنه می باشند و می توان آن ها را با آب شستشو نمود. 

 

دارای دو فنجان سرامیکی مخصوص قهوه
قدرت 400وات
فیلتر دائم

 به همراه دو عدد فنجان زیبا

- با طراحی زیبا و بسیار کم جا

 قابلیت شستشوی آسان

 

در این نوع قهوه سازها نیازی نیست که آب از قبل جوشانده شود. قهوه جوش های دارای فیلتر معمولاً دارای قوری ترموستات دار و صفحه گرم نگهدارنده برای گرم نگهداشتن قهوه می باشند.قهوه جوش ها به این طریق کار می کنند که، قهوه آسیاب شده درون محفظه ایی در بالا قرار گرفته و آب در محفظه مخصوص ریخته می شود . اول آب جوشیده شده و از طریق لوله عمودی تحت فشار از بالا و اطراف فیلتر عبور می کند، قهوه دم کشیده از قسمت پایین درون قوری ریخته مشود و تفاله قهوه درون فیلتر باقی می ماند. نشانگر شیشه ای در بالای دستگاه وجود دارد که می توانید میزان تیرگی قهوه ای که تهیه می شود را ببینید. قهوه جوش ها برای افرادی که می خواهند قهوه ای با غلظت ها و شدت های مختلف تهیه کنند ایده آل است،

قهوه ساز فلورا دارای دو دهانه خروجی است که امکان آماده کردن همزمان دو فنجان قهوه را فراهم می کند. همراه دستگاه دو عدد فنجان زیبا ارائه شده اند که در زیر دهانه خروجی قرار می گیرند تا قهوه پس از آماده شدن بلافاصله داخل فنجان ها بریزد. دکمه روشن/ خاموش دستگاه بر روی بدنه تعبیه شده است. با فشار دادن این دکمه، چراغ نشان گر روشن می شود و دستگاه مراحل آماده سازی قهوه را آغاز می کند.

از این دستگاه می توان به تنهایی جهت تهیه آب جوش نیز استفاده نمود. در این صورت کافی است فقط مخزن را از آب پر نموده و داخل مخزن قهوه چیزی افزوده نگردد. پس از روشن شدن دستگاه آب شروع به گرم شدن می کند و پس از جوش آمدن از طریق دهانه خروجی وارد فنجان ها می شود. حال با قرار دادن چای کیسه ای می توان دو فنجان چای داغ و خوش عطر آماده نمود

قیمت این محصول 250000 تومان
 

 

قیمت : 250,000  تومان
  خرید پستی




تمامی حقوق این وب سایت متعلق به فروشگاه هرمزکالا است. || طراح قالب avazak.ir